Przedmioty dla kierunku Zarządzanie, specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi, sem. 3 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
22/23-Z - Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023 23/24-Z - Semestr zimowy roku akademickiego 2023/2024 23/24-L - Semestr letni roku akademickiego 2023/2024 24/25-Z - semestr zimowy 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22/23-Z | 23/24-Z | 23/24-L | 24/25-Z | |||||
00-ZAR-ZZL-MN>KITA |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przekazanie studentom zaawansowanej wiedzy o zasadach komunikacji interpersonalnej oraz wdrożenie ich w stosowanie jej w praktyce, przede wszystkim w zakresie umiejętności zachowania asertywności w komunikacji w grupie. |
|
||
00-ZAR-MN>PTDTM-1 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Content marketing to jedna z kluczowych dziedzin współczesnego marketingu obejmująca umiejętności i wiedzę na temat tworzenia i dystrybuowania treści w Internecie, monitorowania efektów swojej pracy oraz modyfikowania działań dla najlepszego dla danej organizacji efektu. Content marketing to działanie wielowymiarowe i długofalowe, które zakłada budowanie stron www, projektowanie grafik, umiejętności kompozycyjne, coprywriterskie oraz zmysł kreatywny. Content marketing to zarządzanie wszelaką treścią: słowo, dźwięk, video i grafika na potrzeby realizowania strategicznych celów marketingowych przedsiębiorstwa. Wiedza z zakresu content marketingu pozwala skutecznie komunikować się, sprzedawać i budować wizerunek wobec określonej grupy docelowej |
|
||
00-ZAR-MN>PRZ-1 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-ZAR-ZZL-MN>PPU |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Omówienie wszystkich podstawowych instytucji prawnych przewidzianych przez ustawodawcę w kodeksie pracy. |
|
||
00-ZAR-ZZL-MN>PRRZ-1 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest poznanie i doskonalenie sposobów w jaki działy HR, Szefowie i Menedżerowie wspierają realizację celów strategicznych Firm, poznanie zasad prowadzenia efektywnych procesów rekrutacyjnych, a także rozwoju i motywowania Pracowników. |
|
||
00-ZAR-MN>SED-1 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-ZAR-ZZL-MN>ZFP |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przekazanie wiedzy na temat istoty i celu zarządzania finansami |
|
||
00-ZAR-MN>ZLD |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach przedmiotu przedstawione są treści dotyczące strategii zarządzania łańcuchem dostaw przy uwzględnieniu pojawiających się ryzyk. |
|
||