Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w trakcie prowadzenia zespołów korekcyjno-kompensacyjnych i pracy terapeutycznej [00-TRP-POD-N3>TDEP] Semestr letni roku akademickiego 2022/2023
Warsztaty, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w trakcie prowadzenia zespołów korekcyjno-kompensacyjnych i pracy terapeutycznej [00-TRP-POD-N3>TDEP]
Zajęcia: Semestr letni roku akademickiego 2022/2023 [22/23-L] (zakończony)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 16:40 - 18:10
sala platforma MS Teams
Budynek A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Aleksandra Lukasek
Literatura:

Słupek, K, uczniowei ze specjalnymi potrzebami eukacyjnymiu, wyd harmonia

Skarbiec nauczyciela-terapeuty Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska

Dziennik innych zajęć specjalistycznych..

Franczyk A,

Dziennik zajęć specjalistycznych Justyna Błaszkowska, Zofia Komorowska

Dziennik zajęć terapeutyczno-wyrównawczych Violetta Piasecka

Rozporządzenie MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r.

w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych

przedszkolach, szkołach i placówkach

Dz.U. poz. 1591

Rozporządzenie MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r.

w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym

Dz.U. poz. 1578

Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017 r.

w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci

Dz.U. poz. 1635

Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r.

w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji

Dz.U. poz. 1646

Rozporządzenie MEN z dnia 22 lutego 2019 r.

w sprawie oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych

Dz.U. poz. 373

Zakres tematów:

Zapoznanie z celem przedmiotu , tematami, przedmiotowymi efektami, literaturą przedmiotu, formami i warunkami zaliczenia przedmiotu.

Podstawa prawna oddziaływań terapeutycznych

Elementy procesu terapeutycznego

Organizacja pomocy terapeutycznej

Planowanie oddziaływań terapeutycznych

Ewaluacja i monitorowanie terapii

Dokumentacja związana z prowadzeniem terapii (IPET, WOPFU)

Metody dydaktyczne:

opis, dyskusja, prezetacja, wyjasnianie

Metody i kryteria oceniania:

test

aktywność merytoryczna

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3 (2024-12-18)