Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w trakcie prowadzenia zespołów korekcyjno-kompensacyjnych i pracy terapeutycznej [00-TRP-POD-N3>TDEP]
Semestr letni roku akademickiego 2022/2023
Warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w trakcie prowadzenia zespołów korekcyjno-kompensacyjnych i pracy terapeutycznej [00-TRP-POD-N3>TDEP] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni roku akademickiego 2022/2023 [22/23-L]
(zakończony)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 16:40 - 18:10
sala platforma MS Teams Budynek A jaki jest adres? |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||
Prowadzący: | Aleksandra Lukasek | ||||||||||
Literatura: |
Słupek, K, uczniowei ze specjalnymi potrzebami eukacyjnymiu, wyd harmonia Skarbiec nauczyciela-terapeuty Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska Dziennik innych zajęć specjalistycznych.. Franczyk A, Dziennik zajęć specjalistycznych Justyna Błaszkowska, Zofia Komorowska Dziennik zajęć terapeutyczno-wyrównawczych Violetta Piasecka Rozporządzenie MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach Dz.U. poz. 1591 Rozporządzenie MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym Dz.U. poz. 1578 Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci Dz.U. poz. 1635 Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji Dz.U. poz. 1646 Rozporządzenie MEN z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych Dz.U. poz. 373 |
||||||||||
Zakres tematów: |
Zapoznanie z celem przedmiotu , tematami, przedmiotowymi efektami, literaturą przedmiotu, formami i warunkami zaliczenia przedmiotu. Podstawa prawna oddziaływań terapeutycznych Elementy procesu terapeutycznego Organizacja pomocy terapeutycznej Planowanie oddziaływańterapeutycznych Ewaluacja i monitorowanie terapii Dokumentacja związana zprowadzeniem terapii (IPET, WOPFU) |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
opis, dyskusja, prezetacja, wyjasnianie |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
test aktywność merytoryczna |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie.