Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 00-PIW-MN>SEM-2-01 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) |
Jednostka: | Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie |
Grupy: |
Przedmioty dla kierunku Pedagogika przedszolna i wczesnoszkolna, sem. 8 |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni roku akademickiego 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-03-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 18 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Artur Banaszak, Waldemar Grądzki, Anna Krajewska, Hanna Lewandowska, Ewa Lubina, Magdalena Sitek, Małgorzata Such-Pyrgiel | |
Prowadzący grup: | Artur Banaszak, Waldemar Grądzki, Anna Krajewska, Hanna Lewandowska, Ewa Lubina, Magdalena Sitek, Małgorzata Such-Pyrgiel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Konsultacje grupowe i indywidualne dot. poszczególnych prac dyplomowych. |
|
Pełny opis: |
1. Zasady pisania pracy dyplomowej 2. Charakterystyka badań ilościowych i jakościowych w naukach pedagogicznych. 3. Opracowanie harmonogramu i zakresu prac badawczych 4. Opracowanie i analiza narzędzi badawczych. 5. Zasady opracowania wyników badań. 6. Etyczne aspekty prowadzenia badań naukowych. 7. Weryfikacja pracy w JSA - omówienie zasad poszanowania praw własności intelektualnej. 8. Zasady prezentacji i obrony pracy dyplomowej. 9. Konsultacje indywidualne. |
|
Literatura: |
1. Dobór literatury obowiązkowej zależny od tematu pracy dyplomowej. 2. Chudy W. (2009), Pedagogia godności. Elementy etyki pedagogicznej, Lublin, TN KUL 3. Bauman T., Pilch T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo „Żak”. 4. Juszczyk S. (2005). Badania ilościowe w naukach społecznych. Katowice: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka. 5. Łobocki M. (2009). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydawnictwo „Impuls”. 6. Maszke A. W. (2008). Metody i techniki badań pedagogicznych, Rzeszów: Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego. 7. Rubacha K. (2003). Metody zbierania danych w badaniach pedagogicznych, (w:) Pedagogika. Podręcznik akademicki. (red.) Kwieciński, Z. i Śliwerski B. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 8. Jakubowski J., Wątroba J. (red) (2003). Zastosowania metod statystycznych w badaniach naukowych. Kraków: Wydawnictwo StaSoft. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie.