Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Introduction to consumer psychology 00-ZAR-LS>ICP
Wykład (WYK) Semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura: (tylko po angielsku)

• Michael R. Solomon - Consumer Behavior_ Buying, Having, and Being-Pearson (2019)

• Kotler, P. and K.L. Keller (2016), A Framework for Marketing Management, Pearson. 6th edition

• Newer editions are welcomed for books…

• Books of Seth Godin; Purple Cow, DIP, This is Marketing...

• The psychology of persuasion-R.Cialdini

• Invisinle influence- Jonah Berger

• Harvard Business Review and blogs

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

Students can know how a consumer consumes, realize the importance of consumer behaviour for marketing strategies, how to affect the purchasing decision of consumers.

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Single assignment at the end of term.

Zakres tematów: (tylko po angielsku)

The contents of the course is,

• Consumer behaviours and the importance of consumer behaviours for marketing

• The characteristics of consumer behaviours

• The relationship between marketing and consumer behaviours

• Psychological impacts, social and cultural factors.

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

Ms Teams Online Lectures

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 jednokrotnie, czwartek (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 11:20 - 12:50, sala platforma MS Teams
Bilgehan Aytac 27/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek A
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-5 (2025-06-04)