![]() |
Adiunkt w jednostce Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie
|

dr
Aleksandra Lukasek
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
22/23-L - Metodyka pracy z osobami uzależnionymi 00-PED-RESO-LN>MPOU
22/23-L - Praca korekcyjno-kompensacyjna - warsztat 00-PED-RTP-MN>PKK
22/23-L - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-LN>SED-2
22/23-L - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-MN>SED-2
22/23-L - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-MN>SED-4
22/23-L - SEMINARUM DYPLOMOWE (w tym przygotowanie pracy dyplomowej) 00-PED-RTP-MN>SED-2
22/23-L - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-2
22/23-L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 00-PIW-MN>WWRD
22/23-L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z metodyką - warsztat 00-PED-PTP-MN>WWRD
22/23-L - Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 00-OLI-POD-N3>ZKK
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-AUT-POD-N3>FZMP
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-EWI-POD-N3>FZMP
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-OLI-POD-N3>FZMP
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-TRP-POD-N3>FZMP
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-WWR-POD-N3>FZMP
23/24-Z - Komunikacja interpersonalna, mediacje 00-PRP-POD-N3>KIM
23/24-Z - Negocjacje, mediacje, kierowanie konfliktem 00-ZPO-POD-N2>NMKK
23/24-Z - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-3
23/24-Z - Teoretyczne założenia integracji sensorycznej 00-INT-POD-N3>TZIS
23/24-Z - Zachowania społeczne 00-PSCH-PS-MN>ZS
23/24-L - Alternatywne i wspomagające formy komunikacji 00-LOG-POD-N3>AWFK
23/24-L - Budowa i funkcjonowanie systemów sensorycznych (dotykowego, przedsionkowego, proprioceptywnego, słuchowego, wzrokowego) 00-INT-POD-N3>BFSS
23/24-L - Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem - spektrum 00-AUT-POD-N3>EROA
23/24-L - Praca korekcyjno - kompensacyjna 00-PIW-MN>PKK
23/24-L - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-2
23/24-L - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-4
23/24-L - Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w pracy terapeutycznej (IPET) 00-PED-KOR-LN>TDE
23/24-L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 00-PIW-MN>WWRD
23/24-L - Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 00-OLI-POD-N3>ZKK
24/25-Z - Komunikacja interpersonalna, mediacje 00-PRP-POD-N3>KIM
24/25-Z - Mediacje sądowe 00-BEZ-KRK-MN>MS
24/25-Z - Metody diagnozy w resocjalizacji - warsztat 00-PED-RKS-MN>MDR
24/25-Z - Metody diagnozy w resocjalizacji - warsztat 00-PED-RTP-MN>MDR
24/25-Z - Organizacja i zadania kurateli sądowej 00-PED-RKS-MN>OZKS
24/25-Z - Patologie społeczne z elementami tworzenia programów profilaktycznych na użytek działań resocjalizacyjnych 00-PED-RKS-MN>PSETP
24/25-Z - Patologie społeczne z elementami tworzenia programów profilaktycznych na użytek działań resocjalizacyjnych 00-PED-RTP-MN>PSETP
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-AUT-POD-N3> PDP
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-EWI-POD-N3>PDP
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-OLI-POD-N3>PDP
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-TRP-POD-N3>PDP
24/25-Z - Podstawy edukacji włączającej 00-AUT-POD-N3>PEWI
24/25-Z - Podstawy edukacji włączającej 00-EWI-POD-N3>PEWI
24/25-Z - Podstawy edukacji włączającej 00-OLI-POD-N3>PEWI
24/25-Z - Podstawy edukacji włączającej 00-TRP-POD-N3>PEWI
24/25-Z - Resocjalizacja osób niedostosowanych społecznie 00-BEZ-LN>RONS
24/25-Z - Resocjalizacja osób niedostosowanych społecznie 01-BEZ-LN>RONS
24/25-Z - Teoretyczne założenia integracji sensorycznej 00-INT-POD-N3>TZIS
Prowadzone przedmioty
22/23-L - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-LN>SED-2:
Ćwiczenia (grupa 1)
22/23-L - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-MN>SED-2:
Ćwiczenia (grupa 4)
22/23-L - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-MN>SED-4:
Ćwiczenia (grupa 4)
22/23-L - SEMINARUM DYPLOMOWE (w tym przygotowanie pracy dyplomowej) 00-PED-RTP-MN>SED-2:
Ćwiczenia (grupa 1)
22/23-L - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-2:
Ćwiczenia (grupa 7)
22/23-L - Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w trakcie prowadzenia zespołów korekcyjno-kompensacyjnych i pracy terapeutycznej 00-TRP-POD-N3>TDEP:
Warsztaty (grupa 1)
22/23-L - Warsztat integrujący zagadnienia terapii pedagogicznej oraz przygotowanie do egzaminu końcowego 00-TRP-POD-N3>WART:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23-L - Warsztaty rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, mediacje szkolne 00-TRP-POD-N3>WRKI:
Warsztaty (grupa 1)
22/23-L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z metodyką - warsztat 00-PED-PTP-MN>WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 11), Ćwiczenia (grupa 12)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-AUT-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-EWI-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-OLI-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-TRP-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-WWR-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Instytucje wychowania resocjalizacyjnego 00-PED-RESO-LN>IWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Mediacje sądowe i pozasądowe - organizacja i zadania 00-PED-RSO-LN>MSP:
Ćwiczenia (grupa 1)
23/24-Z - Negocjacje, mediacje, kierowanie konfliktem 00-ZPO-POD-N2>NMKK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Rola rodziny w wychowaniu i edukacji dziecka niepełnosprawnego-PDW 00-PIW-MN>RRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
23/24-Z - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-1:
Ćwiczenia (grupa 4)
23/24-Z - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-3:
Ćwiczenia (grupa 7)
23/24-L - Alternatywne i wspomagające metody komunikacji 00-OLI-POD-N3>AMK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Budowa i funkcjonowanie systemów sensorycznych (dotykowego, przedsionkowego, proprioceptywnego, słuchowego, wzrokowego) 00-INT-POD-N3>BFSS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem - spektrum 00-AUT-POD-N3>EROA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Praca korekcyjno - kompensacyjna 00-PIW-MN>PKK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
23/24-L - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-2:
Ćwiczenia (grupa 4)
23/24-L - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-4:
Ćwiczenia (grupa 7)
23/24-L - Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w pracy terapeutycznej (IPET) 00-PED-KOR-LN>TDE:
Ćwiczenia (grupa 1)
23/24-L - Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w trakcie prowadzenia zespołów korekcyjno-kompensacyjnych i pracy terapeutycznej 00-TRP-POD-N3>TDEP:
Warsztaty (grupa 1)
23/24-L - Warsztat integrujący zagadnienia terapii pedagogicznej oraz przygotowanie do egzaminu końcowego 00-TRP-POD-N3>WART:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Warsztaty rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, mediacje szkolne 00-TRP-POD-N3>WRKI:
Warsztaty (grupa 1)
24/25-Z - Komunikacja interpersonalna, mediacje 00-PRP-POD-N3>KIM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Organizacja i zadania kurateli sądowej 00-PED-RKS-MN>OZKS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Patologie społeczne z elementami tworzenia programów profilaktycznych na użytek działań resocjalizacyjnych 00-PED-RKS-MN>PSETP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Patologie społeczne z elementami tworzenia programów profilaktycznych na użytek działań resocjalizacyjnych 00-PED-RTP-MN>PSETP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Pedagogika resocjalizacyjna i diagnoza w resocjalizacji 00-PED-RESO-LN>PRS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-AUT-POD-N3> PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-EWI-POD-N3>PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-OLI-POD-N3>PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-TRP-POD-N3>PDP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Resocjalizacja osób niedostosowanych społecznie 00-BEZ-LN>RONS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Resocjalizacja osób niedostosowanych społecznie 01-BEZ-LN>RONS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-LN>SED-1:
Ćwiczenia (grupa 1)
24/25-Z - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-MN>SED-1:
Ćwiczenia (grupa 1)
24/25-Z - SEMINARIUM DYPLOMOWE
(w tym przygotowanie pracy dyplomowej i prezentacji do egzaminu dyplomowego) 00-PED-MN>SED-1POW:
Ćwiczenia (grupa 4)
24/25-Z - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-1:
Ćwiczenia (grupa 6)
24/25-Z - Seminarium dyplomowe - przygotowanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do egzaminu dyplomowego (sem. 7,8,9,10) 00-PIW-MN>SEM-3:
Ćwiczenia (grupa 4)
24/25-Z - Warsztaty rozwiązywania konfliktów interpersonalnych. Mediacje szkolne 00-PED-KOR-LN>WRK:
Ćwiczenia (grupa 1)
24/25-L - Metody diagnostyczne w różnych zaburzeniach 00-AUT-POD-N3>MDRZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-L - Projektowanie programów terapeutycznych 00-OLI-POD-N3>PPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-L - Tworzenie, dokumentowanie i ewaluacja programu pracy z dziećmi w pracy terapeutycznej (IPET) 00-PED-KOR-LN>TDE:
Ćwiczenia (grupa 1)
24/25-L - Współczesne koncepcje resocjalizacji 00-PED-RTP-MN>WKR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)