![]() |
współpracownik w jednostce Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie
|

mgr
Renata Bronisz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
22/23-L - Alternatywne i wspomagające formy komunikacji 00-LOG-POD-N3>AWFK
22/23-L - Diagnoza i terapia logopedyczna 00-LOG-POD-N3>DTL
22/23-L - Organizacja pracy przedszkola i szkoły oraz współpraca placówek oświatowych z rodzicami dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych 00-PED-PTP-MN>OPPSWP
22/23-L - Współpraca instytucji oświatowych z rodzicami 00-PRP-POD-N3>WIOR
22/23-L - Współpraca placówek oświatowych z rodzicami dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych 00-PED-RTP-MN>WPO
23/24-Z - Anatomia i fizjologia narządów mowy, głosu i słuchu 00-LOG-POD-N3>AFNM
23/24-Z - Audiologia i ortodoncja z metodyką 00-LOG-POD-N3>AOZM
23/24-Z - Klasyfikacja zaburzeń przetwarzania sensorycznego 00-INT-POD-N3>KZPS
23/24-Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 00-PED-LN>PPS
23/24-Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 00-PIW-MN>PPS
23/24-L - Balbutologopedia - diagnoza i terapia jąkania 00-LOG-POD-N3>BDTJ
23/24-L - Diagnoza i terapia logopedyczna 00-LOG-POD-N3>DTL
23/24-L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) 00-OLI-POD-N3>ERON
23/24-L - Elementy logopedii i fonetyki z metodyką terapii zaburzeń mowy 00-TRP-POD-N3>ELFM
23/24-L - Grupowa i indywidualna terapia osób ze spektrum autyzmu 00-AUT-POD-N3>GITA
23/24-L - Logopedyczne aspekty terapii integracji sensorycznej 00-INT-POD-N3>LATI
23/24-L - Metodyka logopedii z elementami oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i tyflopedagogiki 00-LOG-POD-N3>MLEO
23/24-L - Współpraca instytucji oświatowych z rodzicami 00-PRP-POD-N3>WIOR
24/25-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży 00-PED-RTP-MN>TPDM
24/25-Z - Elementy logopedii i fonetyki z metodyką terapii zaburzeń mowy 00-PED-KOR-LN>ELF
24/25-Z - Elementy logopedii i terapii zaburzeń mowy 00-PED-RTP-MN>ELTZ
24/25-Z - Klasyfikacja zaburzeń przetwarzania sensorycznego 00-INT-POD-N3>KZPS
24/25-Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 00-PED-LN>PPS
24/25-Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 00-PIW-MN>PPS
24/25-L - Nowatorskie formy terapii - warsztat 00-PED-RTP-MN>NFT
24/25-L - Planowanie i realizacja zajęć edukacyjnych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 00-EWI-POD-N3>PRZE
24/25-L - Ruch i zabawa w procesie rehabilitacji 00-PIW-MN>RZWP
24/25-L - Warsztaty terapeuty pedagogicznego 00-PED-KOR-LN>WTP
24/25-L - Współpraca instytucji oświatowych z rodzicami 00-PRP-POD-N3>WIOR
24/25-L - Współpraca placówek oświatowych z rodzicami dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych 00-PED-RTP-MN>WPO
24/25-L - Współpraca z rodziną dziecka z grupy ryzyka i ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 00-PED-KOR-LN>WZR
24/25-L - Zasady diagnozowania i ewaluacji 00-OLI-POD-N3>ZDE
Prowadzone przedmioty
22/23-L - Alternatywne i wspomagające metody komunikacji 00-OLI-POD-N3>AMK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
22/23-L - Organizacja pracy przedszkola i szkoły oraz współpraca placówek oświatowych z rodzicami dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych 00-PED-PTP-MN>OPPSWP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 11), Ćwiczenia (grupa 12), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 11), Wykład (grupa 12)
22/23-L - Współpraca placówek oświatowych z rodzicami dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych 00-PED-RTP-MN>WPO:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Audiologia i ortodoncja z metodyką 00-LOG-POD-N3>AOZM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Organizacja środowiska edukacyjnego dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) i z niepełnosprawnościami oraz współpraca z jego rodzicami 00-PIW-MN>OSED:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 00-PED-LN>PPS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
23/24-Z - Umiejętności językowe z podstawami logopedii - warsztat 00-PIW-MN>UJP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Balbutologopedia - diagnoza i terapia jąkania 00-LOG-POD-N3>BDTJ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) 00-OLI-POD-N3>ERON:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Elementy logopedii i fonetyki z metodyką terapii zaburzeń mowy 00-TRP-POD-N3>ELFM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Grupowa i indywidualna terapia osób ze spektrum autyzmu 00-AUT-POD-N3>GITA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Logopedyczne aspekty terapii integracji sensorycznej 00-INT-POD-N3>LATI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
23/24-L - Metodyka logopedii z elementami oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i tyflopedagogiki 00-LOG-POD-N3>MLEO:
Warsztaty (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży 00-PED-RTP-MN>TPDM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Edukacja i rehabilitacja dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 00-PIW-MN>OLI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Elementy logopedii i fonetyki z metodyką terapii zaburzeń mowy 00-PED-KOR-LN>ELF:
Ćwiczenia (grupa 1)
24/25-Z - Elementy logopedii i terapii zaburzeń mowy 00-PED-RTP-MN>ELTZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Organizacja środowiska edukacyjnego dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) i z niepełnosprawnościami oraz współpraca z jego rodzicami 00-PIW-MN>OSED:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-Z - Umiejętności językowe z podstawami logopedii - warsztat 00-PIW-MN>UJP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-L - Planowanie i realizacja zajęć edukacyjnych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 00-EWI-POD-N3>PRZE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-L - Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych - odruchy sensomotoryczne 00-INT-POD-N3>ROSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-L - Ruch i zabawa w procesie rehabilitacji 00-PIW-MN>RZWP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-L - Współpraca instytucji oświatowych z rodzicami 00-PRP-POD-N3>WIOR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
24/25-L - Współpraca placówek oświatowych z rodzicami dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych 00-PED-RTP-MN>WPO:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)