![]() |
aktywny pracownik nieetatowy
|

mgr
Joanna Głaszczka
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Prowadzone przedmioty
22/23-L - Alternatywne i wspomagające metody komunikacji 00-OLI-POD-N3>AMK:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Diagnostyka edukacyjna z pomiarem dydaktycznym 00-DOR-POD-N3>DEPD:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Diagnoza, kontrola i ocena wyników kształcenia informatycznego 00-INF-POD-N3>DKOW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Dobór i rozkład materiałów nauczania 00-WNANG-POD-N3>DRMN:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej 00-INF-POD-N3>DITI:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Dydaktyka ogólna - teoretyczne podstawy kształcenia 00-PRP-POD-N3>DOTPK:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Edukacja i rehabilitacja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 00-EWI-POD-N3>ERU:
Ćwiczenia (grupa 7)
22/23-L - Egzamin końcowy z przygotowaniem merytorycznym do egzaminu 00-EWI-POD-N3>EKPM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) - warsztat 00-OLI-POD-N3>IPET:
Warsztaty (grupa 7)
22/23-L - Informatyka, programy użytkowe i techniki multimedialne 00-FIZ-POD-N3>IPUM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Kompleksowe wsparcie terapeutyczne dziecka i rodziny 00-WWR-POD-N3>KWT:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Konstruowanie programów profilaktyczno-wychowawczych, socjoterapeutycznych i resocjalizacyjnych 00-RES-POD-N3>KPPW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Metody socjoterapii w pracy opiekuńczo-wychowawczej 00-OPI-POD-N3>MSOW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Metody wspierające proces readaptacji i reintegracji społecznej 00-RES-POD-N3>MWPR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Metodyka nauczania informatyki w szkole podstawowej 00-INF-POD-N3>MNI:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Metodyka nauczania przedmiotów humanistycznych 00-PRP-POD-N3>MNPH:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju 00-EWI-POD-N3>MPZR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju sensomotorycznego i sprawności manualnej 00-TRP-POD-N3>MZTZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Metodyka zajęć terapeutycznych z uczniami z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego 00-TRP-POD-N3>MZTU:
Ćwiczenia (grupa 7)
22/23-L - Multimedia i ich wykorzystanie w procesie dydaktycznym 00-PRP-POD-N3>MWPD:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Nowe technologie w nauczaniu języka angielskiego 00-WNANG-POD-N3>NTNA:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Nowoczesne formy i metody nauczania - e-learning 00-PRP-POD-N3>NFMN:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Piosenka i literatura dziecięca w nauczaniu języka angielskiego 00-WNANG-POD-N3>PNA:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Podstawowe formy socjoterapii i aktywnych metod pracy w szkole 00-TRP-POD-N3>PFS:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Praca z uczniem szczególnie uzdolnionym 00-MAT-POD-N3>PUSU:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Praktyczna nauka języka angielskiego (pisanie, czytanie, słuchanie, gramatyka, konwersacje) 00-WNANG-POD-N3>PNA1:
Wykład (grupa 7)
22/23-L - Praktyczna nauka języka angielskiego (pisanie, czytanie, słuchanie, gramatyka, konwersacje) 00-WNANG-POD-N3>PNA2:
Ćwiczenia (grupa 7)
22/23-L - Prawne aspekty działalności gospodarczej 00-DOR-POD-N3>PADG:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (PWWRD) - warsztat 00-WWR-POD-N3>PWWRD:
Warsztaty (grupa 7)
22/23-L - Technologia informacyjna w nauczaniu chemii 00-CHEM-POD-N3>TINC:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Technologia informacyjna w programie nauczania historii 00-HIS-POD-N3>TIPH:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Technologie informacyjno-komunikacyjne w opiece i wychowaniu 00-OPI-POD-N3>TIKO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Warsztat integrujacy zagadnienia różnych obszarów WWRD oraz przygotowanie do egzaminu końcowego 00-WWR-POD-N3>WIZR:
Warsztaty (grupa 7)
22/23-L - Warsztat pracy dyrektora szkoły (nadzór pedagogiczny, ocena i zarządzanie jakością kształcenia) 00-ZPO-POD-N2>WPDS:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Warsztaty metodyczne (metody aktywizujące) 00-WOS-POD-N3>WMMA:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka przewlekle chorego 00-WWR-POD-N3>DPC:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Wiedza o kulturze krajów anglojęzycznych z elementami historii, geografii i życia społecznego 00-WNANG-POD-N3>WOKK:
Wykład (grupa 7)
22/23-L - Współpraca z rodziną dziecka z trudnościami edukacyjnymi 00-TRP-POD-N3>WRDT:
Wykład (grupa 7)
22/23-L - Wybrane problemy pedagogiki penitencjarnej 00-RES-POD-N3>WPPP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Wykorzystanie informatyki w pracy logopedy 00-LOG-POD-N3>WIPL:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy terapeutycznej z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 00-AUT-POD-N3>WNTPT:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
22/23-L - Zabawa i zabawki w procesie wczesnego wspomagania rozwoju 00-WWR-POD-N3>ZZPW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Diagnostyka i terapia pedagogiczna (rysunkowe metody projekcyjne) 00-ARTRES-POD-N3-DTP:
Ćwiczenia (grupa 7)
23/24-Z - Diagnostyka psychopedagogiczna w pedagogice opiekuńczo-wychowawczej 00-OPI-POD-N3>DPPO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Diagnoza potrzeb edukacyjnych osób niewidomych 00-TYF-POD-N3>DPE:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Diagnoza zaburzeń emocjonalnych i zaburzeń zachowania 00-SOC-POD-N3>DZEZ:
Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Dydaktyka i metodyka przedsiębiorczości w tym prowadzenia działalności gospodarczej 00-DOR-POD-N3>DMP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Dydaktyka szczegółowa nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>DSNJ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Ewaluacja i ocena w procesie dydaktycznym 00-NJPOL-POD-N3>EOPD:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-AUT-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-EWI-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-OLI-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-TRP-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Formy, zasady i metody pracy opiekuńczo-wychowawczej i rehabilitacyjnej 00-WWR-POD-N3>FZMP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Gry i zabawy ruchowe w nauczaniu języka angielskiego 00-WNANG-POD-N3>GZRJ:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Medyczne podstawy edukacji osób z niepełnosprawnością wzrokową 00-TYF-POD-N3>MPE:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Metodyka nauczania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzrokową 00-TYF-POD-N3>MNDM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>MNJA:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Metodyka oddziaływań w placówkach resocjalizacyjnych 00-RES-POD-N3>MOPR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza 00-OPI-POD-N3>POW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Podstawy organizacji i zarządzania w tym zarządzanie zmianą 00-ZPO-POD-N2>POZZZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Podstawy organizacji i zarządzania w tym zarządzanie zmianą 00-ZZL-POD-N2>POZZZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Podstawy pedagogiki resocjalizacyjnej 00-RES-POD-N3>PPR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Rodzaje instytucji opiekuńczo-wychowawczych w Polsce 00-OPI-POD-N3>RIOW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Substancje psychoaktywne. Rodzaje narkotyków i diagnostyka 00-SOC-POD-N3>SPRN:
Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Technologie informacyjne w edukacji 00-FIZ-POD-N3>TIWE:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Technologie informacyjne w nauczaniu matematyki 00-MAT-POD-N3>TINM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Wady wzroku oraz elementy okulistyki i optometrii 00-TYF-POD-N3>WWO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Wprowadzenie do przedsiębiorczości 00-DOR-POD-N3>WDP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Wybrane współczesne systemy oświatowe (w krajach UE) 00-PRP-POD-N3>WWSO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-Z - Wybrane zagadnienia prawne z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego 00-OPI-POD-N3>WZPP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Alternatywne i wspomagające metody komunikacji 00-OLI-POD-N3>AMK:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Decyzje menedżerskie i kreatywność w biznesie - warsztat 00-DOR-POD-N3>DMK:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Dewiacje społeczne w perspektywie pedagogiki resocjalizacyjnej 00-RES-POD-N3>DSPR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Diagnostyka pedagogiczna we WWRD 00-WWR-POD-N3>DPWWR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Dobór i rozkład materiałów nauczania 00-WNANG-POD-N3>DRMN:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Dydaktyka ogólna - teoretyczne podstawy kształcenia 00-PRP-POD-N3>DOTPK:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Edukacja i rehabilitacja osób ze sprzężoną niepełnosprawnością wzrokową 00-TYF-POD-N3>ESNW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Edukacja i rehabilitacja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 00-EWI-POD-N3>ERU:
Ćwiczenia (grupa 7)
23/24-L - Egzamin końcowy z przygotowaniem merytorycznym do egzaminu 00-EWI-POD-N3>EKPM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Ergonomia, bezpieczeństwo i organizacja pracy 00-TECH-POD-N3>EBOP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) - warsztat 00-AUT-POD-N3>IPET:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) - warsztat 00-OLI-POD-N3>IPET:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) - warsztat 00-WWR-POD-N3>IPET:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Informatyka, programy użytkowe i techniki multimedialne 00-FIZ-POD-N3>IPUM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Konstruowanie planów i programów profilaktycznych i wychowawczych 00-OPI-POD-N3>KPPP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metody socjoterapii w pracy opiekuńczo-wychowawczej 00-OPI-POD-N3>MSOW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metody wspomagania i terapii osób z niepełnosprawnoscią wzrokową 00-TYF-POD-N3>MWNW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka czasu wolnego, zabawy i zainteresowań 00-OPI-POD-N3>MCWZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka nauczania przedmiotów humanistycznych 00-PRP-POD-N3>MNPH:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka oddziaływań resocjalizacyjnych w środowisku otwartym 00-RES-POD-N3>MORS:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Metodyka pisania koncepcji pracy szkoły 00-ZPO-POD-N2>MPKPS:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju 00-EWI-POD-N3>MPZR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 00-EWI-POD-N3>MPUN:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z trudnościami w uczeniu się 00-EWI-POD-N3>MPTU:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej 00-OPI-POD-N3>MPOW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania 00-TRP-POD-N3>MZCP:
Ćwiczenia (grupa 7)
23/24-L - Metodyka zajęć terapeutycznych z uczniami z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego 00-TRP-POD-N3>MZTU:
Ćwiczenia (grupa 7)
23/24-L - Nowoczesne formy i metody nauczania - e-learning 00-PRP-POD-N3>NFMN:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Organizacja przestrzeni szkolnej i środki dydatyczne dla osób niewidomych 00-TYF-POD-N3>OPS:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Piecza zastępcza i wsparcie społeczne rodziny zagrożonej 00-RES-POD-N3>PZWS:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Piosenka i literatura dziecięca w nauczaniu języka angielskiego 00-WNANG-POD-N3>PNA:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Planowanie i organizacja terapii pedagogicznej w placówkach oświatowych 00-TRP-POD-N3>POTP:
Wykład (grupa 7)
23/24-L - Podstawowe formy socjoterapii i aktywnych metod pracy w szkole 00-TRP-POD-N3>PFS:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Podstawy mediacji i rozwiązywanie konfliktów 00-SOC-POD-N3>PMRK:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Podstawy prawne funkcjonowania osób z niedostosowaniem społecznym 00-SOC-POD-N3>PPONS:
Wykład (grupa 7)
23/24-L - Praca z uczniem szczególnie uzdolnionym 00-MAT-POD-N3>PUSU:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Praktyczna nauka języka angielskiego (pisanie, czytanie, słuchanie, gramatyka, konwersacje) 00-WNANG-POD-N3>PNA1:
Wykład (grupa 7)
23/24-L - Praktyczna nauka języka angielskiego (pisanie, czytanie, słuchanie, gramatyka, konwersacje) 00-WNANG-POD-N3>PNA2:
Ćwiczenia (grupa 7)
23/24-L - Prawne aspekty działalności gospodarczej 00-DOR-POD-N3>PADG:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Radzenie sobie ze stresem, techniki relaksacji- warsztaty 00-SOC-POD-N3>RSTR:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Stres i wypalenie zawodowe pedagogów resocjalizacyjnych 00-RES-POD-NS>SWZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - System podatkowy w działalności gospodarczej 00-DOR-POD-N3>SPDG:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Technologia informacyjna w programie nauczania historii 00-HIS-POD-N3>TIPH:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Technologie informacyjno-komunikacyjne w opiece i wychowaniu 00-OPI-POD-N3>TIKO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Warsztat integrujacy zagadnienia różnych obszarów WWRD oraz przygotowanie do egzaminu końcowego 00-WWR-POD-N3>WIZR:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Warsztat integrujacy zagadnienia różnych obszarów edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz przygotowanie do egzaminu końcowego 00-OLI-POD-N3>WIZO:
Warsztaty (grupa 7)
23/24-L - Warsztat integrujący zagadnienia terapii pedagogicznej oraz przygotowanie do egzaminu końcowego 00-TRP-POD-N3>WART:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Warsztat pracy dyrektora szkoły (nadzór pedagogiczny, ocena i zarządzanie jakością kształcenia) 00-ZPO-POD-N2>WPDS:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z całościowymi zaburzeniami rozwoju (intelektualnego, spektrum autyzmu) 00-WWR-POD-N3>CZR:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Wiedza o kulturze krajów anglojęzycznych z elementami historii, geografii i życia społecznego 00-WNANG-POD-N3>WOKK:
Wykład (grupa 7)
23/24-L - Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego 00-TRP-POD-N3>WRUZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Współpraca z rodziną dziecka z trudnościami edukacyjnymi 00-TRP-POD-N3>WRDT:
Wykład (grupa 7)
23/24-L - Współpraca ze środowiskiem w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej 00-OPI-POD-N3>WSPP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Wybrane problemy pedagogiki penitencjarnej 00-RES-POD-N3>WPPP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Wykorzystanie informatyki w pracy logopedy 00-LOG-POD-N3>WIPL:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy terapeutycznej z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 00-AUT-POD-N3>WNTPT:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Zasady organizacji i pracy zespołów realizujących zadania wczesnego wspomagania rozwoju. Dokumenty normatywne. 00-WWR-POD-N3>ZOPZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
23/24-L - Zasady pracy z dziećmi i młodzieżą z niepelnosprawnością wzrokową 00-TYF-POD-N3>ZPDM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Czynności prymarne z podstawami ortodoncji 00-LOG4-POD-N4>CPPO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Diagnostyka i terapia pedagogiczna (rysunkowe metody projekcyjne) 00-ARTRES-POD-N3-DTP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Diagnostyka i terapia pedagogiczna (rysunkowe metody projekcyjne) 00-PRP-POD-N3>DTP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Diagnostyka psychopedagogiczna w pedagogice opiekuńczo-wychowawczej 00-OPI-POD-N3>DPPO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Diagnoza potrzeb edukacyjnych osób niewidomych 00-TYF-POD-N3>DPE:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Diagnoza zaburzeń emocjonalnych i zaburzeń zachowania 00-SOC-POD-N3>DZEZ:
Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Dydaktyka i metodyka przedsiębiorczości w tym prowadzenia działalności gospodarczej 00-DOR-POD-N3>DMP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Dydaktyka szczegółowa nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>DSNJ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Elementy audiologii, audiometrii, laryngologii, otolaryngologii, foniartii i audioprotetyki 00-SUR-POD-N3>EAAL:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Ewaluacja i ocena w procesie dydaktycznym 00-NJPOL-POD-N3>EOPD:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Gry i zabawy ruchowe w nauczaniu języka angielskiego 00-WNANG-POD-N3>GZRJ:
Warsztaty (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Komunikacja interpersonalna, mediacje 00-ARTRES-POD-N3>KIM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Medyczne podstawy edukacji osób z niepełnosprawnością wzrokową 00-TYF-POD-N3>MPE:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Metodyka nauczania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzrokową 00-TYF-POD-N3>MNDM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Metodyka nauczania dzieci i uczniów z niepełnosprawnością słuchową w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-SUR-POD-N3>MND:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>MNJA:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza 00-OPI-POD-N3>POW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Podstawowe metody i techniki pracy logopedy 00-LOG4-POD-N4>PMTPL:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-AUT-POD-N3> PDP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-EWI-POD-N3>PDP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-OLI-POD-N3>PDP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Podstawy diagnostyki pedagogicznej 00-TRP-POD-N3>PDP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Podstawy organizacji i zarządzania w tym zarządzanie zmianą 00-ZPO-POD-N2>POZZZ:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Rodzaje instytucji opiekuńczo-wychowawczych w Polsce 00-OPI-POD-N3>RIOW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Rodzina osób z niepełnosprawnością wzrokową 00-TYF-POD-N3>RONW:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Technologie informacyjne w nauczaniu matematyki 00-NMAT-POD-N3>TINM:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wady wzroku oraz elementy okulistyki i optometrii 00-TYF-POD-N3>WWO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wprowadzenie do przedsiębiorczości 00-DOR-POD-N3>WDP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wprowadzenie do terapii pedagogicznej 00-AUT-POD-N3>WTRP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wprowadzenie do terapii pedagogicznej 00-EWI-POD-N3>WTRP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wprowadzenie do terapii pedagogicznej 00-OLI-POD-N3>WTRP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wprowadzenie do terapii pedagogicznej 00-TRP-POD-N3>WTRP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Współpraca logopedy ze szkołą i nauczycielami 00-LOG4-POD-N4>WLSN:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Współpraca z rodziną, nauczycielami i specjalistami 00-SUR-POD-N3>WZRN:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wybrane współczesne systemy oświatowe (w krajach UE) 00-PRP-POD-N3>WWSO:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)
24/25-Z - Wybrane zagadnienia prawne z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego 00-OPI-POD-N3>WZPP:
Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 7)